NYTT ÅR - Nya Möjligheter

Gott Nytt År till alla nära o kära.
Det va ganska länge sedan jag va aktiv på min blogg,
MEN jag har tänkt bli bättre nu på det nya året.

Nytt År Vad innebär det:
Man blir ett år äldre  Mer erfaren och förhoppningsvis lite visare.
Livet är fantastiskt  Nästan varje dag lär man sig nått nytt.
Tänk om vi kunde ta tillvara kunskapen o använda den till bara bra
saker Då tror jag att dom flesta människor skulle vara mycket lyckligare.

Det va väl ett ganska bra första grepp på det nya året ...

Nu har vi passerat en massa trevligheter med Jul o Nyår  - o för många blir det
nu tunga arbetsveckor. Men inte för oss som har äran att få göra precis det vi
vill o dessutom ha betalt för det.

VIsst är det så att den där betalningen är olika från fall till fall. Men även här gäller
det att göra det som känns rätt för var o en.

Idag har vi varit på inspektion till stugan.  OJ OJ OJ va mycke snö.....



Men vackert är det  Inte vill vi Norrlänningar byta bort vintern?  O dessutom
har ju även dom som bor i södra delen av landet fått en vit fin Jul.

På hemvägen va vi o pussade lite på lilla Ebba. O så underbart snäll den lilla damen är
bara hon får vara på golvet o göra egna upptäckter. Ebba är nu 8 månader o det
är inte många dar kvar innan hon går för helt egen maskin. Gått runt möbler har hon
gjort i mer än en månad.

Undra vad det är bakom väggen är det tomten som kommer

Här är både lilla Ebba o storebror Andreas


I morgon ska vi åka till fjällen o göra första veckan på vår nya husvagnscamping.
Det blir spännande att se hur vi kommer att trivas där  Vi tror att det kommer
att passa oss jättebra.


Skymning över Norafjärden .... det låter som en vacker sång......


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag åkte skidor och hälsade på husvagnen idag, den såg så ensam ut....så välkommen!

2011-01-03 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0