Vilken match - Timrå vinner mot HV

Hemma på Örnen igen.  Har precis avslutat mitt  TV-tittandet på hockeymatchen  mellan Timrå o HV.
Kanonbra tycker jag ,men jag är verkligen ingen expert i ämnet. Klart spännande var det. Jag förstår inte varför
jag inte kommer mig för o går o tittar på hockey live för det är verkligen skön underhållning.

Nästa match är borta mot HV, jag tror jag köper även den via digital-TV.

Det är fantastiskt med dagens teknik, man kan sitta hemma o knappa lite på dosan o vips så har man matchen
till en kostnad av 139 kr.

Vi har Telias Digtal TV   och det enda vi har nyttjat tjänsten till är att jag under denna vinter köpt 5-6 matcher.  Ser man till det så är det ett mycket dyrt nöje men vad gör man inte för att gynna sin gamla arbetsgivare.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0