Timrå har kämpat bra

Nu har Timrå kämpat klart i slutspelet HV vann idag det 7:e o avgörande mötet. Bra kämpat Timrå. Nu är det för dom bara att se fram emot en ny fin säsong  men först ska vi avverka sommaren.

Idag har jag testat ett nytt träningspass på Hälsohuset, Step. Det va klart högt tempo med massor av konditionsträning. Lite svårt att hänga med men man får väl acceptera det när man är med första gången. Det här ska jag absolut gå fler gånger på.

Det är skönt att ta ut sig så man är helt slut sedan hem o duscha då känner man sig verkligen nöjd med dagen.

I morgon ska jag klippa mig det behövs verkligen. Efter klippningen ska jag hem o sätta ny färg på det hår som är kvar.
Jag har gått några gånger på Sagolikt i SJösvedjan. Där är Eva-Lena Rylander hon som brukar fixa frisyrerna på GoKväll.
 Jag har försökt att få en tid hos henne men det är lång framförhållning som gäller och det är ju inte riktigt min stil. Men nu har jag bokat en tid hos henne den 11 juni. Då har jag tänkt att hon ska få ge mig lite tips o råd om färg o frisyr.

Men först nu ska jag bara klippa mig hos en av de andra tjejerna på salongen.


Kommentarer
Postat av: Annica

Tur att du har slutat jobba för det skulle inte rymmas i din agenda :). Det är så roligt att läsa allt du har på gång. Koppas att du hinner med Per nu när han också är hemma på heltid. Tack för dina inlägg på min blogg.

Kramar Annica

2009-03-19 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0