Åter till vardan...

Har precis kommit hem till Örnen. Vilka underbara dagar i London. Ante o jag har verkligen gjort stan.
VI har GÅTT O GÅTT O GÅTT   o vi har verkligen hunnit med att se massor.
VI har haft det helt underbart vilken lycka att få göra nått sånt med sitt än så länge enda barnbarn.

Kul att upptäcka att  även om man inte tror det så är ungdommarna intresserad av sevärdheter,  gamla fina hus och det som har med kulturen att göra.

Givetvis va höjdpunkten  Showen med Britney Spears   Vilken höjadar även för mormor.   Helt fantastiskt  vilken upplevelse  20 000 andra + Ante o jag. Givetvis tillhörde mormor de äldsta men vad gör väl det  Ante verkade inte ha nått problem med att ha mormor med.   Vi har nu haft äran att se världens genom tiderna  MEST påkostad show  o DEN VA VERKLIGEN BRA.

Jag ska skriva lite mer i morgon o visa lite bilder.

Förutom alla givna saker som man ska göra i London så va vi faktiskt till Greenwich  o bara det va en kul upplevelse. Tänk att stå där på linjen som utgör tiden för hela världen  Hur KOM MAN PÅ DET   snacka om att vara kreativ o att det fortfarande är det som styr våra klockor.  

O givetvis va vi på PUB   Andreas  fyller 18 år den 29 juni men givetvis måste man gå på PUB när man är med mormor i London  o FÖRSTA besöket gick riktigt bra  vi åt Lasange o drack varsin öl.   Men nästa försök då var det nobben man får inte vistas i en PUB lokal om man inte fyllt 18 år  oavsett om man dricker öl eller Cola.  Däremot gick det alldeles utmärkt att gå på vanlig restaurang o dricka öl i mormors sällskap.

Nu var inte det här en resa för ölens skull utan för Britney.....  När hon kom in på Arenan igår kväll så säger Ante   Mormor känn på mitt hjärta  hur det slår  o det gjorde det verkligen-

Skönt att vara hemma   blev bjuden på oxfile o rotsaktsgratäng    kanongott  rött vin till   Underbart  efter skräpmat i London dessutom enormt höga priser   men stan är värt hur många besök som helst även om det känns i plånboken.

Återkommer i morgon med lite bilder o mer fördjupning  NU  SKA JAG UMGÅS MED MIN MAN  

I morgon har vi varit gifta i 6 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0