Välkommen till min nya blogg!

Jag har nu startat upp min blogg.
Min tanke är att detta ska bli ett ställe där jag berättar om vardagen som ledig fyrtiotalist.
Givetvis vill jag även skapa olika diskussionsämnen o är jätteglad om du som läser vill
vara med och göra inlägg om din åsikt i ämnet.

Det finns massor av frågor som rör samhällsdebatten, klart intressant o som jag ser det
mycket viktigt att man tycker till .

Ett annat ämne som är givande att i en debatt ändra ett problem till en möjlighet. Tänk så
mycket lättare livet är om man ser livets olika sidor som möjligheter o lägger problemet i
korgen för att skapa kreativa tankar.

Hoppas du vill vara med o tycka till, vill du inte det så kanske du nöjer dig med att läsa
och bara det kan göra att  man ser på vardagen med andra ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0