Bloggutveckling eller är det skit bakom knapparna

Jag har lite problem med att få upp min blogg så att andra bloggare kan hitta den. Har haft kontakt med
ansvariga och fått lite tips om vad som kan vara fel. Har nu åtgärdat de senaste tipset, få se om det blir
nån skillnad.

Idag har jag arbetat lite på Telias konstklubb. Det va sista dagen för att välja vilken tavla man ville ha. Nu på eftermiddagen har vi lämnat ut en hel del av vinsterna. Kul att se vad glad många blir när dom får precis den tavla dom önskat först.

Jag köpte inte någon  va lite sugen på en tavla av Andreas Masusch  som jag tänkte att vi kunde ha uppe i stugan . Men jag tog beslutet att inte köpa den här gången.

I morgon ska vi ha vår Antikrunda, det är en grupp på 4 par som träffas en gång varannan månad och äter o dricker gott.
Det roliga i detta är att en kvinna i par med en av de tre andra männen (altså inte den hon är gift med) har ansvaret att fixa festen. Den här gången är det Ann-Britt o Per som fått bollen, blir spännande att se vad dom  bestämt sig för. Idag har dom handlat och i morgon ska dom träffas hos Ann-Britt och börja förbereda kvällens fest.

Nu ska jag vispa lite grädde o fylla två semlor som blir kvällens fika.

I morgon har jag en dag för mig o lilla Ossi. Det får bli en riktig skön långpromenad.   

När jag blev ledig för ett år sedan så hade jag stora planer på att leka med aktier, som det är idag så tittar jag bara på min lilla portfölj men gör inget. Man kan lugnt säga att det har inte varit en bra utveckling, Men där är man i sällskap med många av samma sort så det känns ju bra i  sig. Givetvis kommer det nya tider där det känns mer meningsfullt. Jag säger som min farmor brukade säga  Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag läste upp utvecklingen i min portfölj för arbetskamraterna i fredags. De skrattade högt.



Kommande generationer kan sannerligen inte förvänta sig något arv från mig! =)

2009-02-07 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0